dimarts, 8 d’abril del 2014

Cap al nord

diumenge passat al poble Schaffhausen es celebrava la 3 prova del campionat nacional Suís, aquest cop novament en versió mitja distància organitzat pel club Olgsh
No deixaré mai de destacar la manera d'arribar a les curses aquí, sempre sempre sempre s'hi pot arribar en transport públic. Aquest cop (tren+bus) el trajecte en tren tenia un parell de coses peculiars.
- Varem passar uns 10-15minuts per Alemanya!!! (em va fer certa gràcia, ja que a Alemanya encara no hi he anat mai, tot i que hi he passat un cop abans Veure Hawaii)
- Vista molt guapa de les Rhine Falls (veure fotos)

Mitja distància H.Elit  6km  275m desnivell 27 controls

en cercles o rectangles blaus, els meus punts de referència per atacar els diferents controls. Circuit amb molt teca, les 4 primeres per entrar en calors fent un puja-baixa constant, zona papallona F6 a F12, F12 a F18 mini tirades llargues, després ruta obligatòria per carretera per acabar els 8 últims controls.

Petits errors
F9 (1'56'' - 56''error) vaig arribar a la zona de pedres del W del control. Alguna de les pedres podia ser un tallat però clar no tant gran, i el verd de sobre el control tampoc quedava gaire clar... 
F15 (1'17'' - 10''error) vaig arribar directe al tallat de més al N 
F23 (2'26'' - 1'error) la idea era creuar el verd2 en busca del limit del bosc blanc amb el final del corriol però enmig del verd2 vaig trobar una traça-corriol que em va baixar fins la pista. així que vaig fer més distància i desnivell del previst 
F25 (8'22' - 3'error) idea era seguir traça verda pel costat del camp de cultiu però a hores d'ara encara no se per on vaig passar en el tram intermig de la traçada (rodona vermella) se que vaig baixar per un tàlveg petit i que davant veia l'immensa pedra quadrada. i també arribava a veure una fita a la pedra del camí. Crec que vaig baixar pel tàlveg que ve de la zona prohibida però no puc afirmar si des de dins o just des del límit del prohibit. (hi hauré de tornar anar amb GPS)

Gran error
F16 (5'33'' - 1'30''error) el que volia fer (ruta verda, el que vaig fer ruta groga) error, confondre encreuaments de camins (rodona1 vs rodona2)  jo volia passar per sobre la F6 i un cop passada la F7 a nivell fins al control F16

Temps final, 58'52'' (+ de 6' error), 34è de 35 (1 error amb targeta) i a 25' del primer classificat. 

A nivell de resultat tot i ser últim, estic satisfet ja que un dels millors corredors (Martin Hubmann) del món en sprint i mitja distància només em va treure 25'!! a nivell físic es evident que tot i notar-me bé no em puc equiparar amb les besties suises. Tal i com em van explicar entre els 15-20 primers classificats es troben corredors que van habitualment a la selecció de Suïssa sènior i júnior, i la resta de corredors tampoc es que siguin coixos!!!! per tant objectiu a nivell físic intentar-me igualar amb el grup que no son de selecció. 

a nivell tècnic bàsicament eliminar definitivament els grans errors i poc a poc anar minimitzant els petits errors. (crec que és el que tot orientador té per objectiu.... algun dia aconseguirem parlar d'errors de 10-30''màxim)

Curiositats
- més H80 (homes de 80 o més anys) que H10  
- 87 corredors a H50
- 66 corredors a H16
- 907 corredors 

- 563 corredores


- 8 corredores a D75
- 40 corredores a D12
- 40 corredores a D40

- 169 corredors en categories iniciació

- en total 1639 participants a la cursa d'orientació!!!!! (això només en un dia, crec que en els 3 dies dels campionats d'espanya d'orientació anuncien una assistència de 1400 participants...) M'encanta viure l'esport de l'orientació en un país com Suïssa on aquest esport te tanta tirada!!!!!!

- el fet de ser tant gent en més d'una ocasió vaig trobar traces que conduïen directament al control (ja que va tocar sortir dels últims aquest cop) 

- Segueixen tenint problemes amb els temes de l'aigua calenta, mira que es curren els centres de competicions però que els costa disposar d'aigua calenta!!!!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada