dilluns, 11 de setembre del 2017

Pyrenees Stage Run 2017

[CAT] com fa un any avui em desperto amb gana perquè no esmorzo a les 5 o 6 del mati. Sense agulletes però encara una mica adolorit de braços i esquena. Sense ganes de desfer la maleta que m'ha acompanyat aquesta setmana (tot i que caldria, que si no caminarà sola :P ) Amb ganes de jugar al tetris, tot i que hi havia moments que n'estava fins dalt de tot. Amb unes cançons i uns ritmes al cap. I sense ulleres, ja que son a la Tugafurgo. 

Però sobretot amb un sentiment d'enyorança, de nostàlgia, barrejat amb alegria, emoció i satisfacció.

La feina, l'esforç, el patiment, les poques hores de son, els Km... que hem fet tots i cadascun de nosaltres al llarg d'aquesta setmana queden més que recompensats amb les cares i els plors de cada participant al creuar la línia d'arribada a Salardú. 

Els voluntaris erem allà pel que fes falta, cadascú donava el millor d'un mateix per tal de tirar endavant aquest gran projecte. Hem patit, hem rigut, hem plorat però sobretot hem gaudit!!!! Els bons moments viscuts sobrepassen qualsevol moment de debilitat. 

Si ara m'enviessin de nou el mail preguntant si voldria ser voluntari, tornaria a dir rotundament un SI incondicional.

He tingut la sort de viure i conviure de nou aquesta aventura, Logistica Team ha estat la meva família durant aquests dies i així seguirà sent!!!! Mil gràcies a totes i tots.... Anna, Aina, Núria, Gemma i els nostres estimats Dr Raul, Eli, Maria, Olga, Sònia...


Pd: Tomàs i Jordi....si hagués fet falta baixar a bcn, blanes, tarragona...per anar a buscar una furgo s'hauria fet!!!! Nois aquí teniu un projecte que val molt la pena i que amb les ganes, energia i hores que hi poseu segur segur segur segur que esdevindrà allò que vosaltres vulgueu!!!
 Youtube PSR 
Facebook PSR 
Twitter PSR 




[FR] Aujourd'hui je me suis réveillé avec les mêmes sensations que j'avais eues il y a un anée. Affamé car je n'ai pas pris le petitdej à 5 ou 6h du mat. Sans courbatures malgré ces petites doulours dans mes bras et mon dors. Sans aucun envie de ranger ma balise laquelle m'a accompagné pendant cette semaine. Aussi avec très envie de jouer au Tetris, même si au bout d'un moment je n'avais marre. Avec des chansons et des rythmes dans ma tête. Et enfin, sans mes lunettes, lesquelles j'ai oublié dans la "Tugafurgo".

Mais surtôut je me suis réveillé avec un sentiment de manque et nostalgie... mélange avec joie, émotion et satisfaction.

Le travail, l'effort, le soufriment, pas beaucoup d'heures de sommeil, les km.... que nous avons faite chacun des voluntaires au long de cette semaine sont plus que récompenses avec les visages et les pleurs de chaque courreur après l'arrivée à Salardú.

Les volontaires étaient là pour faire n'importe quoi, chacun faisait de leur meilleur pour amener ce projet au-delà. Nous avons souffert, nous avons rit et nous avons pleuré mais surtout nous nous sommes amusés

 Les bons moments vécus sont plus importants et plus forts! 

Si maintenant je recevais de nouveau un email demandant pour être volontaire pour la prochaine édition, je responderais Oui sans y réfléchir.

J'ai eu la chance de partager et vivre de nouveau cette aventure. "Logistica Team" a était ma famille pendant ces jours et le sera après!!!! Mil mercis a... Anna, Aina, Núria, Gemma et nous amis le Dr Raul, Eli, Maria, Olga, Sònia...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada