dimecres, 23 de novembre del 2011

Campionat Catalunya Sprint-O "Ciutadella Roses"

Aquí començava el final de temporada, per a mi, pel que fa curses-O oficial. Un indrèt privilegiat al qual no hi havia tingut el plaer de passejar-hi mai.
El dia es presentava molt bo, tot i les pluges que havien caigut dies abans. Físicament estava en bones condicions i després del breu brifing i el petit escalfament (alguns es van dedicar a fer una mega partit de fútbol), les sensacions eren molt bones. Només faltava que fos la meva hora de sortida!!!


La cursa
El triangle em va costar força de trobar en el mapa...potser al estar enganxat a tota una zona ratllada me'n va dificultar la lectura, cap problema...ja tenia la 1 localitzada.

Primera errada, F2. em va costar una mica trobar el lloc per on passar...després d'uns moments d'incertesa vaig trobar el pas pel nord.
Algu va fer la fita per fora, pel sud???

Després zona ràpida de 5 fites i tiradeta llarga cap a la fita espectadors.... prèvia a l'ERRADA
F9 Com que la zona era molt oberta vaig observar tot d'orientadors intentant entrar dins del Museu... "vaig pensar, no serà allà" amb això que em vaig dirigir cap a les escales marcades al mapa, al arribar allà. vaig pensar "merda està a fora" i vinga a fer tota la volta...un cop arribat a fora..."merda era a dalt".... em va fer molta rabia, evidentment la fita i la descripció eren correctes. Però segueixo pensant que estava posada amb molta mala llet....

A partir d'aquí cap problema, seguint amb el bon ritme de cursa, i deixant estar l'error... molt guapes les fites 12 i 13!!!

Conclusió
Per moment m'hauria agradat ser una de les moltes persones que aquell dia, en aquell moment visitava la Ciutadella, o en Dudu que tenia una vista privilegiada des del seu lloc. Deuria ser espectacular veure tanta gent amunt i avall corrent com bojos!!!!!


22è 24' 13'' del circuit Homes Senior a 7' 57'' del 1r....
8è classificat H21A a 4' 10'' del 1r





7 comentaris:

  1. Tiu penja una foto més gran del mapa, que no es veu res jeje

    ResponElimina
  2. Jo a la 2 també vaig passar pel nord del mapa ja que en cursa va ser l'única opció que vaig trobar i prou ràpid. Pel sud, tot i que sembla que es pugui fer volta al tirar enrere, no crec que sigui així i el temps deu ser pràcticament el mateix perquè, per exemple, pel carrer no hi devia haver l'aigua fins a mitja tíbia que hi havia al fossat. No sé quina era millor però en qualsevol cas cap de les dues era dolenta.

    ResponElimina
  3. Era espectacular, pots estar-ne segur! Em sap greu que et costés tant trobar la fita 9, però estava posada amb molt carinyo, t'ho asseguro!

    ResponElimina
  4. La propera d'orientació que fagis i jo sigui per aquí vindré i faré un circuit una mica més xungu que els que he fet fins ara (tot i que el de Blanes l'últim cop "havia de ser més xungu" i al final no va ser-ho...
    Intentaré compensar amb cames la falta de tècnica orientadora... HEHE! :D

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. Jo el tram 1-2 el vaig fer per fora. No perque penses que era millor sinó perque el pas del nord en aquell moment no el vaig saber veure...i mira que anant a la 1 vaig anar lent per mirar-m'ho però ni així!! Crec que per un corredor nat la volta per fora no està mal...però en el meu cas ho considero un error (era bastant més llarg).

    ResponElimina
  7. Aquest triangle farà història, vaig arribar a la Fita1 i encara el busco XD. La fita2 em va fer frenar però encara vaig ser dels ràpids, la9 vaig anar lent, també per dubtes. El meu error va ser la 12, aquest color em costa i no vaig saber veure bé el centre. Al estar tan apropa de la 13 em vaig pensar que estaria a fora el peu de la muralla dintre d'aquell caixal que sobresurt, bye bye sprint i això q anava molt bé :(

    ResponElimina