dilluns, 28 d’octubre del 2013

Entrenament Llers

Cap de setmana d'aquells non Stop!!! bé dissabte mati relax per tot el que venia després, a la tarda el derbi, i nit Barraques de Girona amb els grans Obrint Pas i diumenge entrenament d'orientació a Llers (Alt Empordà)
Mapa on ja hi havíem fet el Campionat de Relleus del 2013 i una Copa Catalana/Camp.Universitaris 2010

Normalment no faig cròniques de cap entrenament, però aquest cop és el primer que utilitzo el rellotge Gps i em feia il·lusió parlar-ne. Aquest cop l'entrenament va ser portat pel Benet Totusaus un dels grans de l'orientació catalana. 
Hi havia 3 circuits, un curt, llarg i un llarg passadís. Jo em vaig decantar pel llarg, tot i que el passadís també em feia certa gràcia (era el mateix circuit)

Total el llarg 8km sobre mapa. Sense detall de vegetació (tret algun ratllat i verd). Val a dir que el terreny està ben viu i en constant regeneració (cal recordar que és tota una zona que va quedar cremada l'estiu del 2012), herba alta que dificultava la cursa i sobretot molta molta calor!!!!!! 

La principal errada va ser a la F2 ja que em vaig equivocar de cabana, després anat cap a la F3 vaig passar pel costat del mur on estava la F2 i al arribar a una altra cabana al costat d'un camí vaig veure que m'havia equivocat.
F9 vaig dubtar bastant per on baixar cap a la fita, a la zona de la F10 em vaig trobar tota una zona plena de petits murs que no vaig saber identificar però resulta que estava just al costat. Exceptuant aquests dos errors crec que vaig fer un bon entrenament. 

A nivell físic em vaig trobar be, ja que dijous vaig notar molèsties al genoll als 13' d'entrenament, tot i que vaig acabar fent uns 45'. A Llers vaig acabar fent gairebé 2h, ja que en moltes zones era molt complicat còrrer tant per la vegetació com pel terreny dur, ple de pedres... calia vigilar be on posaves el peu. I en aquest cas no vaig notar cap molèstia. Serà l'asfalt que em provoca aquestes molèsties??!!?

M'encanta veure sobre mapa el que vaig fer, com vaig orientar!! no crec que trigui gaire a comprar-me un Gps d'aquests per les curses!!! 


Com veieu el circuit del passadís és el mateix que el que vaig fer jo amb la peculiaritat que tens un espai limitat del mapa i que no pots sortir d'allà. Si en surts es bastant complicat de tornar-te a re-situar.

És tracta d'un entrenament de més precisió.




1 comentari:

  1. Realment mola molt veure el teu recorregut sobre el mapa! És molt gran! Per cert, el passadís més aviat és una putada, quina rallada només poder veure una part tan petita del mapa!!!!!

    ResponElimina