dissabte, 9 de juliol del 2016

IV Trofeo de Orientacion Pinares de Soria

El dia 1 de Juliol em dirigia cap al poble de San Leonardo de Yagüe (província de Sòria) un dels pobles on es disputaria una de les curses dels 5 dies d'orientació d'espanya 2016. Els altres llocs escollits per l'organització van ser; Navaleno (una mitja distància i el Camp.Relleus Sprint Mixtes), Playa Pita (sprint), Vinuesa (Sprint) i el poble de Covaleda (per una llarga i una mitja distància) 

2/07/2016 Navaleno - Mitja Distància

sense cap mena de dubte la meva pitjor cursa en molt i molt de temps....vaig fer el millor temps a la F1...a partir d'allà va començar el desastre...l'intenció era creuar el ratllat en direcció al gran tàlveg amb un enorme pedrot per atacar la F2 des d'allà...però vaig sortir malament i vaig arribar a una altre roca enorme, creient que era la "meva" i vaig començar a trobar fites que no eren les meves... :( Després d'uns minuts vaig donar-me compte de l'error i vaig aconseguir trobar-la.

Però aquí no s'acabava el desastre....tot just estava a l'inici del mega FAIL de la meva vida...només cal que mireu el mapa :( 
Tot i l'error em vaig dir; no marxes d'aquí fins que no trobis la F3 !!! un cop trobada i sense anims per gairebé res, vaig decidir fer el bucle 4-14-15-16....fins a meta, per tal d'empapar-me de mapa i roques....
A la tarda es disputava el Campionat de relleus mixtes, però no tenia equip, així que vaig descansar ;)  L'equip de Catalunya senior (Mar, Biel, Pau i Ona) va acabar en la segona posició. 

3/07/2016 San Leonardo de Yagüe - Llarga distància 8,2Km 440m

En general bona cursa, a la F1 enlloc de tirar per pista vaig decidir fer un baixa, puja pel bosc fins a trobar la segona pista (1'20'' més lent, que le millor temps). Tot i que vaig aprofitar la pujada per anar estudiant la tirada llarga F2  :P  on vaig aconseguir el millor parcial!!!!! F4 també vaig fer el millor parcial!! 
Però al llarg de la cursa vaig cometre uns petits errors F7, on vaig haver de resseguir tot el tallat creuant el ratllat. F8 petita desviació a l'atac final, vaig dirigir-me a un altre tallat una mica més a l'est. F9 vaig baixant sabent que el control em quedaria SE. F12 Veient que només hi havia dos passos entre els grans tallats vaig decidir baixar pel llom directe a un dels passos i des d'allà atacar F12. al arribar al peus dels tallats va passar-me un tio, dient-me, la cova es allà (indicant-me d'on ell venia) i vaig fer el que no s'ha de fer mai, fer-li cas...Evidentment si hagués seguit el meu pla hauria estat un atac més net.

Tot i aquests petits errors vaig ser suficientment regular per acabar en el 5è lloc M21A, amb un temps de 1h41'59'' a 7'48'' del primer classificat. També he de reconeixer que em faltava físic al tram final...pràcticament des de F10 em notava baix de força.


4/07/2016 Playa Pita - sprint bosc 2,5km 64m
L'entorn de la Playa Pita en el Pantà de la Cuerda del Pozo, zona concorreguda pels sorians durant l'estiu, era l'escollit pel primer dels dos sprints de la jornada. Els sprints es categoria unica senior HE.
Mala sortida ja, a la F1 em vaig embolicar pel verd i vaig passar-me la fita. de la F4 hauria hagut de sortir cap a la clariana i d'allà creuar la linia elèctrica per arribar al pas entre els tallats. F8-9 vaig sortir molt desviat i en un sprint això es paga molt i molt car...vaig tornar F8 i vaig atacar de nou. F11 la volia atacar per la platja, però no existia era aigua (el nivell del pantà havia pujat)...així que vaig haver de voltar un xic més.  Després de la F12 ja anava amb la reserva engegada...pel que se'm va fer una mica llarg l'sprint. I se'm en va anar una mica el temps, 28'08''. Acabant 44è de 70 a gairebé 12 minuts del primer.
Després de la cursa, bon banyet recuperador al pantà, dinar una mica de repòs i direcció Vinuesa pel segon sprint de la jornada.

Vinuesa - sprint urba 2,8km 105m
En l'urbà tenia un objectiu (potser bastant mediocre) però al cap hi ha la fi...el meu. Volia acabar el menys lluny possible de'n Pau Llorens.
Després d'una hora llarga a la zona de quarantena va tocar començar a posar a punt la maquinaria per la sortida.... ara que si ho arribo a saber com eren les dues primeres fites, no hauria fet falta escalfar. La F1 "tirada llarga" a corre!!! i la F2 pujada digne d'un tram de KmV (si més no per a mi) així que després de la F2 ja anava rebentat!!!! 
Dubtes d'eleccions de varies eleccions de rutes... F3 no sé si era més ràpid passar pel caminet entre la construcció i el tallat infranquejable i voltar el V3. Crec que l opció rapida per anar F4 era sortir resseguint el mur que baixa per la zona oberta. F5 hauria d'haver passat pel carrer de dalt (passa per davant l església) Pujada a la F6 se'm va fer eterna....buffff... total per un control al mig del carrer... F8-9 no se si era millor passar pel costat F4 i entrar pel pati de l'escola.
Tot i això, vaig acabar prou satisfet del meu sprint..tot i que podria haver baixat algun minutet.no masses :P  al final vaig acabar 29è de 68 amb temps de 22'41'' a uns 5'30'' de'n pau (així que repte gairebé assolit) 

5/07/2016 Covaleda - Llarga distància 10.2km 230m
Tal i com ja vaig dir a Instagram el terreny de joc que se'ns presentable tenia la pinta de ser immillorable...bosc net, catifa d'herba molla per la pluja que va caure la nit anterior, pedres, molt bona visibilitat i menys desnivells, a més a més sortia aviat, així que no em menjaria la calor!!!!  Per a mi el millor terreny dels 5days2016

Cursa amb pocs errors i amb molt bones sensacions físiques des del principi. Em van encantar les 3 tirades llargues, 1-2, 7-8, 11-12. La zona de la F2 i F3 era molt molt guapa i s'havia de vigilar molt de no liar-la...així que a la F3 (millor temps parcial) vaig anar a assegurar.... a topar amb els mega tallats fins a xocar amb un petit mur de pedra (no s'aprecia gaire...) just abans del control. Zona 6-7 també era zona d'aquelles d'atenció no liar-la!!! així que vaig anar també a assegurar be la jugada!
Després venia una de les llargues, on m'ho vaig passar molt be orientant, llegint, corrent i clavant la fita!!!! Després F9 vaig perdre uns segons ja que vaig quedar-me per sota del control. F11-12 va ser una de les meves preferides, dubtava si pujar per la linia elèctrica fins l'avituallament i des d'allà agafar el turo fins l'inici de les pedres i resseguir-les per fora fins a la fita o be fer-la tota a nivell... veient el resultat crec que la vaig encertar :) 
F14, vaig anar a buscar la clariana del triangle i d'allà el tàlveg fins al control. Em vaig trobar pesat de cames, la pujadeta em va costar més del pensat (tot i així millor parcial), sabia que era ja al final i ho havia de donar tot. D'allà últim petit bucle per anar cap a meta, tenia la sensació d'haver fet una molt bona cursa i que podia obtenir un molt bon resultat.
2n de 22 amb temps 1h22'12'' a 2'09'' del primer (tot i així per la lliga espanyola, jo m'enduia els 100punts, ja que el primer no estava federat :) 

6/07/2016 Covaleda - Mitja distància 4,5km 150m

Era l'última cursa dels 5 dies, una mitja en un terreny amb menys herbeta que l'anterior però molt guapo, moltes pedres, zones semi-obertes, bosc net...Com sempre un error en una mitja es pràcticament irrecuperable...i en aquest cas en vaig fer masses F2 (2'30'' error), enlloc de continuar el rumb que duia, que era bo, vaig anar a buscar el control no se on.. F4 (1'30'' error) vaig arribar molt ràpid al pas per baixar al peu dels tallats, però enlloc de resseguir-los fins a la fita, vaig creure que estava al lloc correcte. F6 (1'30'' error) vaig desviar-me del rumb i vaig arribar a un verd1 amb pedres. F8 (1'error) vaig cometre l'error d'entrar dins del ratllat, quan la "clariana" estava en el limit de vegetació.  F13 (1'30'') vaig arribar com una bala a la zona...però no se perquè no vaig creuar el verd....si ho hagués fet hauria xocat directament amb el tallat i amb la fita...

Al final un temps de 7è de 22 amb temps 51'31'' i amb la sensació que aquesta mitjà la podia haver guanyat... que era la meva... però masses errors. Quan vaig arribar i vaig veure el meu temps, sabia que en Xavi  Arumí podia guanyar-la!!! i així va ser!! Felicitats pels grans 5 dies que t'has marcat!!!

En general, faig una valoració molt positiva dels 5 dies, a nivell físic, tot i que en alguna cursa m'ha faltat encara, aquell puntet de "xispa", falten hores d'entrenament. He pogut competir be, i sobretot aguantar tantes curses!!! He gaudit molt sobretot, amb les dues llargues i amb els dos darrers mapes de Covaleda!! per a mi els millors dels 5 dies. A nivell de resultats prou satisfet pel 2n i 5è lloc a les llargues (M21A), el 7è de la mitja (M21A)...i molt decebut per la primera cursa... Però de tot se'n aprèn!!!

Després de quatre dies de repòs, demà cotxe i cap a França a participar a O-France 2016  a la zona de Le Caylar ben a prop de Millau!!!!! :) 

2 comentaris:

  1. Felicitats pels resultats obtinguts tant de les bones curses com de les que has après. El que marques en vermell costa de llegir.
    Passat-ho molt bé a Le Caylar!
    Anna

    ResponElimina
  2. IL Y A UN CURE POUR LE VIH / SIDA N'abandonnez jamais dans la vie, ils ont tous dit qu'il n'y avait pas de remède pour le VIRUS du VIH, ce qui est un gros mensonge que j'ai traversé de nombreux processus. De plus, je n'ai jamais cru qu'il y avait vraiment un remède contre le VIH / sida avant de rencontrer le Dr James. Le médecin qui aide les gens depuis de nombreuses années, je suis tombé sur ce médecin en ligne lorsque je cherchais un traitement permanent du VIH en ligne. J'ai découvert le Dr James, et à ma plus grande surprise, le Dr James a la phytothérapie pour guérir le VIH que je recherche depuis des années.Je lui ai expliqué mes problèmes par le courrier électronique que j'ai trouvé sur quelqu'un qui a témoigné sur le Dr James à base de plantes. mix écrivez-moi une réponse et expliquez comment le processus fonctionne donc après avoir commandé le médicament, je l'ai reçu dans les 4 jours et je l'ai pris selon les instructions du Dr James, j'étais très heureux après 21 jours où j'ai pris le médicament. très grand changement dans ma santé quand j'en ai terminé avec le processus que je suis allé pour un test, j'ai découvert que je suis négatif que c'était le jour où j'ai les larmes de joie après tout ce que j'ai traversé.vous pouvez également entrer en contact avec mon médecin via son e-mail maintenant Drjamesherbalmix@gmail.com Et Il a également des herbes médicinales pour guérir les maladies suivantes; Syndrome néphrotique, eczéma, verrue urétrale, problèmes chroniques. Herpès, cancer, SLA, autisme, hépatite, diabète, infections au VPH, urticaire, zona, cloques, ulcère, menstruations douloureuses ou irrégulières. VIH / sida. Les diabétiques. Infections vaginales. Écoulement vaginal. Démangeaisons de la partie privée. Infection mammaire. Décharge du sein. Douleur et démangeaisons mammaires. Douleur abdominale inférieure. Aucune période ou période ne s'arrête soudainement. Problèmes sexuels des femmes. Maladie chronique d'hypertension artérielle. Douleur pendant les rapports sexuels à l'intérieur du bassin. Douleur pendant la miction. Maladie inflammatoire pelvienne (PID). Dégoulinant de sperme du vagin ainsi que pour le faible nombre de spermatozoïdes. Maladie de Parkinson. Lupus. Cancer. Tuberculose. Zéro nombre de spermatozoïdes. Asthme. Éjaculation rapide. Calcul biliaire, éjaculation précoce. Herpès. Douleur articulaire. Accident vasculaire cérébral. Faible érection. Érysipèle, typhoïde, décharge du pénis. HPV. Hépatite A et B. STD. Staphylocoque + gonorrhée + syphilis. Cardiopathie. Pile-hémorroïde, rhumatisme, thyroïde, douleur à la taille et au dos. Infertilité masculine et infertilité féminine. Etc. Agissez maintenant. contactez-le et commandez votre phytothérapie naturelle: et envoyez-lui un e-mail
    Courriel ... drjamesherbalmix@gmail.com

    ResponElimina