diumenge, 10 de març del 2013

Espina

El mes de maig passat, em vaig haver de retirar de la Costa Brava Xtrem Running a Cadaquès, restant "només" 30km per la meta. Crònica 2012


Al acabar, em vaig dir, un dia, abans de la CBXR 2013 he de fer el tram que no vaig poder fer. Així que ahir amb la previsió de bon temps que feia m'hi vaig decidir!

A les 8:00 esmorzar bé, i cotxe cap a Figueres per agafar el bus i a les 11:00 arribar a Cadaqués. Aquest bonic poble no el trepitjava des d'aleshores, així que avui se'm ha fet estrany, al veure el passeig de mar, el sol, la calor, la gent a les terrasses, res de dolors com aquell dia. 


Total, 10 minuts d' "escalfament" i a còrrer, malgrat que pel Cap de Creus hi he fet moltes rutes, mai fins ara l'havia creuat pel GR92, pujada moderada fins a arribar al Coll, des d'on podia gaudir vistes magnifiques, per un costat Cadaqués, per un altre, el Far i més cap al nord, el Coll del Frare (punt clau de la CBXR, ja que després del Frare, ja baixes cap a Portbou)


Les sensacions fins al moment eren molt bones, arribant a Port de la Selva amb un temps d' 1h20 minuts, la baixada final es bastant ràpida tot i la quantitat de pedra que hi ha pel caminet.


Un cop allà, camí de ronda, fins a Llançà! amb el privilegi del dia que feia, els Km's passaven molt i molt bé! ideal per fer-hi banyets!!!!!

Al deixar enrere Llança, ja sabia que m'esperava, voltar el Cap Ras, pujar turó previ a Colera i l'última pujada al Frare.


Destacaré sobretot aquesta última pujada, la recordava més dura (en una altre ocasió l'havia fet de baixada) però amb cosa de 25 minuts ja la vaig superar, després restava tot el camí a nivell fins al coll i baixar a Portbou!

Va ser realment emocionant veure Portbou! i això que només era un entrenament, espero i desitjo poder-hi arribar en cursa!!!


Per sort, em vaig espavilar a completar el tram, perquè mitja hora després d'haver acabat va caure un xafec de 10 minuts que si m'hagués enganxat hauria pillat moltissim!!!



Temps parcials


Cadaqués - Port de la Selva 1h20'
Port de la Selva - Llança 40'
Llança - Colera 1h
Colera - Port bou 52'

Total, 3h52'

1 comentari: