diumenge, 12 d’abril del 2015

Bouleyres-O

fa un parell de caps de setmana, 12 d'Abril, coincidint amb el final de la temporada de neu a Suïssa, es donava el tret de sortida de les curses puntuables pel campionat nacional suis d'orientació.
Aquesta primera carrera, organitzada pel "meu" club Suís CA Rosé, es disputava al bosc de Bouleyres a Bulle (Fribourg) a pocs minuts del poble de Gruyere i al peu dels pre-alps fribourgeoises. Al ser encara temps de vacances de setmana santa, no varem tenir l'assistència de corredors/es que normalment hauríem tingut. Al final varem reunir 1175 participants.

HE mitja distància 6.3km 150m 24F
Bosc d'Haut-plateau, situat entre 700-800m altitud, extensa xarxa de camins i corriols. Boscos d'avets amb branques baixes que poden dificultar la visibilitat i la velocitat de cursa en alguns trams.
A nivell tècnic vaig fer petites errades a les aproximacions a algunes fites:
F1, la vaig passar uns metres per sobre
F5, portava la direcció correcte però com em passa sovint vaig perdre el nivell just després de creuar la gran pista
F8, vaig arribar a la primera a la rasa correcte, el que em va passar va ser que no sabia a quina alçada estava ja que la vegetació no em deixava veure res i vaig creure que la fita em quedava per sobre... i així va ser
F10, la sortida F9 no va ser del tot bona, vaig fer massa volta pel camí, quan es podia seguir facilment el tàlveg o el llom paral·lel a la pista que vaig seguir. El gran problema, va ser al final, no vaig interpretar bé el doble ratllat (que eren clarianes fetes a causa de les tales d'arbres) després d'una petita volta per sota la fita vaig retornar a la pista i a partir de les "rieres" em vaig resituar i vaig atacar be la fita
F23, per a mi l'error més greu, vaig estar buscant per sobre el corriol quan aquesta estava per sota...a part la densitat d'aquests boscos eren molt diferents...un bosc blanc l'altre verd1-2 amb clarianes

en total em va sortir 1h18'25'' a 43' del primer Martin Hubmann
Físicament no estic en el millor moment, fora de forma, tal i com ja vaig explicar fa uns dies Herzogenbuchsee-o. Però be poc a poc espero anar millorant a nivell físic.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada