dimecres, 18 de maig del 2011

2 DIES DELS PIRINEUS

Sant Jaume de Frontanyà
Primer cap de setmana de copa catalana, si més no per a mi, ja que fins ara no havia pogut participar-hi!!!
En aquesta ocasió repetim zona, dissabte mapa nou i diumenge mapa utilitzat l'any passat exceptuant una zona nova.

Mitja distància
Després de la pre-sortida, amb el forat negre de Sant jaume on sortim i arribem a la mateixa hora dalt la creu, i després de trobar un catxé Creu sant jaume, per fi comença la cursa.
Les primeres 4 fites les vaig atacar a tot drap!!! clavant-les bastant bé, passant la vegetació sense masses dificultats i intentant agafar el truc a l'escala del mapa!!!

Després cagada a la fita 5. Encara no se perquè vaig parar-me tant aviat, amb lo clar que era l'element on estava la fita....no li se trobar l'explicació.
Un cop passat aquest error, torno a agafar velocitat, el mapa i la traçada m ho permet fins que novament, la fita 9 m'encallo, vaig baixar molt bé el verd però vaig sortir a un tàlveg que encara busco en el mapa, tot i això des del lloc veia la linia electrica.

I un cop trobada, última cagada....fita 10, fàcil oi? final del corriol, a nivell i nyaca fita...doncs nose perquè vaig baixar massa, vaig trobar 2 fites que hi havia per la zona, les vaig situar al mapa i resituar-me...ara encara no ho entenc...però bé...

Després a agafar velocitat i intentar no perdre més temps!!! ja n'havia perdut molt!!!
 Llarga distància
Circuit interessant, no massa llarg i amb no massa desnivell en un principi. Bones eleccions de ruta en l'inci de la cursa, crec que de la fita 1 fins la 4 faig unes traçades molt correctes, sense perdre velocitat i llegint a bon ritme!!!
Sens dubte les dues fites més espectaculars van ser la 8 i 9, suposo que els que hi vareu passar també ho creieu!!!
Vaig seguir portant un bon ritme, si que en alguna fita vaig perdre una mica de temps, però no va ser cap enganxada digne de comentar.
Tot i que al arribar a la fita 12-13, no se encara perquè vaig pujar dalt del turó i això que era conscient que havia de sortir a nivell fins a xocar amb un verd3...però no em pregunteu porque?! vaig enfilar-me al turó. Un cop resituat vaig continuar amb les fites que quedaven, intentant recuperar el temps perdut, vaig anar bastant a sac fins al final.
Acabant amb unes bones sensacions tant a nivell físic com tècnic!
Potser és molt agoserat dir això, però crec que ja tinc superat el saber sortir bé de les fites, i al intentar anticipar-me a les fites amb una mica d'antelació per evitar aturar-me. En aquesta llarga ho he pogut comprovar, al anar-me creuant amb altres corredors de la categoria.

Resultat final, 2 dies dels pirineus;
7è classificat mitja distància 36' 28''
5è classificat llarga distància amb un temps de 1h 11'08''

4rt Classificat trofeu 2 dies dels pirineus, temps total 1h 47' 36'' a menys de 20'' del podi

1 comentari:

  1. Vinga que cada cop ho tens més aprop això! A la propera el pot de mel serà teu! ;)

    ResponElimina