dijous, 26 de maig del 2011

OSLO-O

MÉS CURSES-O!!!!

El cap de setmana va començar d'una gran manera, participant el POPI-PIVO de sabadell, organitzat per la gent del Farra-O!!! Va ser la primera, i no serà la última, en aquesta modalitat d'orientació!!!
La veritat es que va ser tota una experiència, llàstima que no ens va acompanyar massa la sort pel que fa les respostes ja que per velocitat no va ser....com corria el company del PUNT I LA I!!!!!! Ell va dient que fisicament no està com abans...però feines vaig tenir per seguir-lo!!!

La cursa constava de 2 circuits score on no només haviem de trobar les fites, sinó que a cada fita haviem d'interpretar alguna de les respostes que teníem en el full de descripció de controls....MOLT XUNGUES!!!!

I després del POPI PIVO, marxava de viatge cap a Oslo, on si tot anava bé, el diumenge havia de participar en una cursa-O!!! a més a més m'havia apuntat al circuit HE!!!!
Al arribar a la zona d' Ulsrud (15 minuts de metro des del centre d'Oslo) em vaig decantar per probar sort i anar cap a la zona de muntanya, al cap d'uns moments em vaig creuar amb un cotxe-O que em va donar unes indicacions, per arribar a la zona de crusa. Al cap d'uns metres ja em vaig trobar ab aquesta senyal....

Cursa organitzada pel club Oppsal, i primera experiència amb sistema Emit!!!


La cursa, era llargueta, 9,4km, a més a més em van donar hora de sortida el primer,a les 11:00...vaja, que vaig anar obrint camí a les primeres 2 fites!!! ajajajajaj....li tenia molt de respecte a la cursa. Amb això que a menys 10 vaig anar cap a la zona de sortida, amb el meu emit....al cridar les 11:00 jo anava buscant alguna base que fos per netejar i comprobar...però res de res....ningú estava nerviós...així que res....només havia de marcar al sortir cap al triangle.
En aquesta zona de fites que hi ha aquí al costat, no vaig cometre masses errades tot i que no vaig anar en cap moment ràpid...
Només a la fita 4 vaig patir una greu errada, vaig confondre l'element humà...eren 3 turonets amb un element humà cadascu, i res nosé perquè em vaig quedar amb el primer, al veure el meu error ja havia perdut tranquilament uns 5-7' .....

I l'altre errada va ser al marxar de la 7, vaig sortir de la zona del turonet just davant de 2 monitcles que no vaig reconèixer, vaig passar per una zona GUAPISSIMA entre 2 tallats...i vaig anar a resituar-me, un cop localitzats els 2 monticles, ja no hi va haver cap problema.
(de la 7 a la 8, les bambes van dir prou....)

Després per destacar la mega tirada llarga 13-14 que la veureu tallada amb les dues imatges. Vaig decidir atacar la 14 anant a buscar prèviament la fita 15, potser algu no ho veura clar, però en aquell moment vaig pensar que era la millor opció. Un cop feta la tirada llarga i trobades les dues fites va començar a ploure de manera intermitent i constant. De la fita 15 vaig anar a parar a la 17 una mica fet expressament també i des d'allà atacar la 16. Tenia bones sensacions, tot i no anar massa ràpid, vaig gaudir del mapa, dels boscos, de les zones pantanoses, de les grans vistes dels llacs, d'un molt bon traçat, i d'una molt bona experiència orientativa....
Espero no trigar massa a tornar a anar per aquelles terres per poder participar d'una cursa.

S'ha de dir que no ho tenia massa clar això del Emit, ja que a cada fita que passava jo esperava que fes el tradicional PIP...i no ho feia...vaig trobar un sistema una mica xungo de portar durant la cursa i més complicat de clavar que no pas el SID.  I per últim, vaig fer el meu primer circuit HE i el vaig acabar!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada