dilluns, 9 de maig del 2011

Calamocha-O

Calamocha (Teruel)

Aquest cap de setmana 7 i 8 de Maig, s'ha disputat a terres aragoneses una nova prova de la lliga espanyola d'orientació. On varem poder gaudir de dos zones-O d'allò més increibles...si més no, això crec jo i molta gent crec que també ho deuria pensar també!!!

La organització ens va preparar dues curses una de Intermitjà distància al poble de Monreal de Campo i una altre de llarga distància a Luco de Jiloca.

Intermitja distància

Em trobava davant d'un mapa dels que més m'agraden i on crec que millor m'oriento, si més no això penso!
Aquest cop el circuit era de format mitjà distància però amb més distància que una normal. 

Vaig sortir prou bé a les tres primeres fites, llegint prou bé allò necessiari per navegar pel mapa en condicions. A les fites 4 i 5, vaig arribar-hi bé però fora del nivell que tocava, a la 4 per sobre hi ha la 5 per sota, per sort en vaig ser conscient i no vaig perdre massa temps.
En la zona fita 7 a la 12, vaig anar molt ràpid, clavan les fites i cantant-les a un rival que no aconseguia desempallegar-me.De fet fins a la 19 no me'l vaig treure de sobre.

De la 18 vaig sortir direcció un tallat a la riera on hi havia una fita i em vaig equivocar de zona oberta, al veure gent passant molt ràpid a la meva esquerra i no veure un mur que hi havia d'haver a la zona, vaig veure clar que estava a un obert que no tocava, així que vaig rectificar ràpid i vaig arribar a la 19. Per sort o per desgràcia aquest corredor que em va seguir i un altre que vaig atrapar em van seguir però no van saber reaccionar a temps del meu error i vaig aconseguir deixar-los enrere.

Després de la 19 i fins al final, vaig intentar accelerar el ritme, per cames vaig notar que podia i així vaig arribar fins al final.

Resultat de la intermitja ---  6è 59' 23'' a 5' 27'' del primer classificat.  

Llarga Distància 

Per avui tocava una cursa llarga amb més de 500m de desnivell acumulat, a més a més, la previsió del temps ens deia que faria sol i calor... La pujada fins a la zona de sortida ja era important, la vam fer servir per escalfar una mica!!
La cursa la vaig començar bé, exceptuant l'atac a la fita 2, on em vaig desviar massa i vaig perdre un parell de minuts ben bons!! 
Un altre error va ser a la 7, vaig sortir malament de la 6, ja que vaig anar creuant tàlvegs enlloc de pujar directe pel llom fins a la runa de més amunt. 
Cap a la fita 8 vaig aconseguir atrapar un bon company que sortia davant meu això em va donar ales per intentar posar més minuts pel mig!!!!

La zona de fita 8,9 i 10 em va encantar!!!! Una zona sorprenent!!! Aquestes 3 fites més la 11, la 12, i la 13  les vaig anar clavant, tenia la sensació d'estar fent una molt bona cursa, poques errades!! però a la 14, vaig fer una mini errada, enlloc de seguir per les rieres, vaig pujar amunt pel llom i quan tenia més o menys l'alçada bona vaig anar creuant els mini talvegs fins a la fita...al arribar vaig veure que estava més avall, que si hagués anat per les rieres hauria anat més ràpid.
De la 14 a 15, vaig decidir anar a voltar pel camí, ja que em veia amb cames per fer-ho!!!

D'aquí fins al final, no vaig cometre cap errada, i vaig arribar amb la sensació d'haver fet una millor cursa que dissabte!!! 

Resultat llarga --- 4t 1h 36' 30'' a 2' 19''

Global dels 2 dies 

    1    78 Martín García, Miguel Ángel     2:32:36 
    2   596 Castellà Vancells, Dani         2:32:44 
    3    57 Solé Llobet, Roger              2:35:25 
    4    14 Fonseca Planàs, Roger           2:35:53 


Podeu veure més resultats i els routegadeget a Calamocha



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada