dijous, 13 de novembre del 2014

TIC Barcelona

Desconeixo si el 2013 o anys anteriors ja es feia el City Race Tour. Però aquest 2014, es realitzava aquesta competició d'orientació en 4 ciutats europees (20-21 setembre a Londres, 3-5 octubre a Oporto, 11-12 octubre a Edinburgh i 1-2 de novembre a Barcelona) 

Objectius d'aquesta competició; 
"The European City Race Tour is a league of Orienteering Events in major European Cities that brings the orienteers into the cities"
"This tour takes all participants into some wonderful places of European Cities, with challenging courses for all classes and spectacular controls in some of the most beautiful touristic paradises of Europe"
"Participants can combine the Middle-Long distance course in urban environment together with a amazing touristic route"
"the European City Race gives the public and the media visibility to increase the popularity of Orienteering and attract crowds to applaud runners"

Així doncs, el primer cap de setmana de novembre els orientadors/es estavem citats a Barcelona, per tancar aquesta competició. Aprofitant l'ocasió el dissabte 1, es va disputar també el Campionat Orientació Sprint de Catalunya, al Parc Central de Nou Barris de Barcelona. 

A la categoria Elit, teniem circuit de 3,8km 60m desnivell

(encara no he aconseguit recuperar el mapa) Com sempre en modalitat sprint, velocitat de cursa alta!! on una errada costa molt molt molt car, ja que es molt difícil recuperar el temps. En aquesta ocasió començàvem amb 3 fites per zona urbana i després ens dirigíem ja cap al parc i acabavem amb un petit bucle de fites per una zona de carrerons estrets.

En general,, em vaig notar be físicament i només vaig cometre una errada greu a la F5 (primera dins del parc) on m'hi vaig deixar 2'-2'30'' masses en un sprint 

Resulta complicat fer-ne la valoració sense el mapa i sense els parcials.

Al final 10è temps de 21'57'' a 4'44'' del primer classificat


Barri Gòtic
La Prèvia, després de l'sprint marxava cap a Blanes a saludar la colla i a la nit pujàvem tots cap a Girona a sopar i cap a Barraques!!! jo comptava estar-hi fins al final del concert i posar-me a dormir sobre les 4.....Error!!!!! arribava a Blanes sobre les 6h del mati i el despertador sonava a les 7h30 per agafar el tren a les 8 cap a Barcelona!!!!!!



Diumenge 2 la cursa que més m'atreia, llarga distància pel centre de Barcelona, sortint des del peu de la via laietana i orientant per tot el Barri Gòtic (16 fites), Ribera (9 fites) i finalment pel Parc de la Ciutadella (6 fites) 
El circuit elit tenia 8,9km i tot i ser una llarga, la velocitat de cursa era molt alta, no com a l'sprint, però poc li faltava. 
La gràcia estava sobretot en no equivocar-se de carrer, com no,

La Ciutadella-O
fer bones eleccions de ruta i no xocar contra ningú al girar per aquells carrerons!!!! Teníem dos  passos neutralitzats, un a la meitat de la via laietana i un segon al Passeig Picasso

Vaig gaudir molt!!! errors pocs, algunes eleccions de ruta....suposo que la F6 era més ràpid arribar fins la Rambla a creuar per la Plaça Reial. F11 no se si la meva elecció va ser bona i la F12 tinc dubtes si era millor passar per davant la porta de la catedral i seguir pel carreró (jo crec que si...)

Un cop dins la Ciutadella i ja passats la F27 la benzina començava ja a escassejar....per sort quedaven les últimes 4 fites!!

al final prou content del resultat (tenint en compte la prèvia!!!!) 20è de 83 amb temps de 52'01'' a 8' del primer. i en total uns 11,38km!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada