diumenge, 9 de març del 2014

prendre decisions

com s'ha fet sempre amb l'entrada d'any un es marca uns propòsits a aconseguir durant un període. En el cas esportiu crec que funciona diferent, si més no en el meu calendari. Els grans objectius es seleccionen durant l'època estival. 
En aquesta ocasió i ja recuperat de la CBXR 2013 i mirant el panorama curses, la que més em cridava l'atenció era la Transvulcania, a les Illes Canàries (a nivell d'Ultra) M'agradaria de moment poder fer una Ultra a l'any, i anar-ho combinant amb llargues distàncies (+50km), maratons, mitges maratons sempre a poder ser per muntanya. Però a mitjans de tardor va sorgir la idea de fer un equip per competir al JUKOLA 2014 a Finlandia. Lògicament i sense pensar-ho gaire vaig dir que si... 

El "problema" arriba a mesura que s'aproximen les dates per comprar els vols, per cada competició els vols no baixaven de 350-400€ això suposava una despesa molt important en poc menys d'un mes. Així que a principis de febrer va tocar prendre una decisió, sacrificar una de les dos competicions.  En aquest cas la decisió va ser molt molt fàcil (no per temes econòmics) sinó per motivacions, ara per ara em tira molt més prendre part de la cursa d'orientació (modalitat de relleus) més important del món que participar en una Ultra.

Raons, mil...una d'elles es que ara per ara tens una Ultra + diferents modalitats casi cada cap de setmana i el Jukola només passa 1 cop a l'any i no sempre surt l'ocasió d'anar-hi. Així que la decisió com he dit era fàcil.

Sempre fa ràbia haver de renunciar a alguna cosa, però jo no em puc permetre el cost que suposa els dos desplaçaments, tinc una feina per anar tirant amb la qual em guanyo uns diners i els he d'administrar el millor possible i sense estar-me de res intentar fer allò que m'agrada però alhora vigilant de no tirar massa de cartera.

M'agradaria no haver de tenir aquests problemes, poder anar a totes les curses possibles, però ara per ara això es impossible. Envejo i molt a tots els esportistes (que amb moltes hores,mesos, anys de dedicació,suor, lesions, sacrifici han aconseguit que algu els hi subvencioni part o la totalitat dels costos, els envejo i els admiro lògicament) 

Tots compartim unes mateixes aficions però cadascú les viu com bonament pot. Jo seguiré entrenant, sortint a corre després d'una jornada de treball llarga, aprofitant el màxim el temps lliure per entrenar, seguiré marcant objectius, curses a fer, patint lesions però malgrat tot gaudiré fent el que m'agrada!!!!


alguns videos del que es JUKOLA!!!!! 

espectaculars imatges de START 13   

Ara per ara els objectius estan clars:

- continuar amb el campionat suís d'Orientació
- Setmana Santa, Campionats d'espanya d'Orientació a Antequera
- 14-15 Juny, Jukola

Mirar calendari de curses de muntanya per Suissa (que segur que són espectaculars!!!!)






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada